----------------------------------------------

Doporučujeme náš partnerský obchod!

www.zeme-deti.cz

Pokud sháníte něco pro své děti nebo vnoučata je náš obchod určen právě pro Vás. Naleznete zde širokou nabídku hraček, dětských dekorací, ložního povlečení s dětskými motivy. Potěšte své děti hračkami a dekoracemi s jejich oblíbenými hrdiny od Krtečka a Pata a Mata až po hrdiny z filmů a seriálů z dílny studia Walt Disney (Medvídek Pů, Cars, Princezny, Ledové království ...). Pro teenagery zde najdete výrobky s Mimoni,

povlečení paříž



Model 22

22. Pletený komplet s háčkovanou krajkou

Návod nám zaslala M. Čelková

příze:
Bandje 85536
spotřeba pro velikost asi 36 je: top 100g
a sukně 220 g.

Velikost nebudu uvádět, protože tento komplet je možno uplést pro jakoukoli velikost. Jen je třeba si udělat vzorek a podle svých měr si spočítat počet ok a řad. Dále je možné plést buď na rovných jehlicích nebo na kruhových.
Na rovných jehlicích se top skládá ze dvou dílů (obdélníků) na kruhové jehlici můžeme plést v kruhových řadách. Totéž platí o sukni.

Top: pleteme lícovým žerzejem rovně v délce od pasu až k pod paží.
Pokud pleteme na rovných jehlicích, tak díly po straně sešijeme. Počáteční a konečnou řadu obháčkujeme radou krátkých sloupků. V pase pak přiháčkujeme zhotovenou krajku. Stejnou krajku přiháčkujeme jako ramínka. Top u výstřihu obháčkujeme řadou dírek a nakonec řadou krátkých sloupků a případně ještě jednou řadou krátkých sloupků háčkovaných zleva doprava.

Sukně: Opět pleteme lícovým žerzejem buď na rovných jehlicích nebo na kruhové jehlici. Při pletení přidáváme tak, aby sukně byla mírně rozšířená. Já jsem přidávala v každé 10. řadě 10 ok rozpletením během celé řady (pletla jsem na rovných jehlicích). Asi ve výši boků jsem přidávat přestala (můžete přidávat až do konce sukně. Dolní i horní okraj sukně jsem obháčkovala radou krátkých sloupků. K dolnímu okraji jsem přiháčkovala stejnou krajku jako u topu. Při přiháčkování jsem krajku mírně navoňovala. V pase jsem z rubu přiháčkovala řetízek (cik cak) a tím vznik tunýlek, kterým jsem protáhla prádlovou gumu.

Krajka: